Vakantiepark 't Posterbos
Voor een vakantiepark is een goed converterende website van essentieel belang. Gasten willen een passend vakantiehuis vinden en dat ook direct kunnen boeken.
De tien jaar oude site nam ik begin 2016 over. De in Joomla gebouwde bestaande site werd al geruime tijd niet geupdate. Vanwege een hack heb ik deze met spoed vervangen en gemaakt in WordPress. De gebouwde site is responsive. Zeer belangrijk, want 70% van de bezoekers surft mobiel naar vakantiebestemmingen.
Aparte pagina’s voor de verschillende vakantiehuizen. Daarnaast een attractieve, aan het seizoen aangepaste homepage met aanbiedingen en like buttons naar de actieve Facebookpagina en Instagram- account.
Een pagina voor de te koop staande recreatiewoningen. Integreren van een extern boekingssysteem. Verschillende invulformulieren voor gasten en eigenaren.
Een inlogpagina voor eigenaren met relevante documenten en informatie.
Maandelijkse Facebook advertentiecampagnes en nieuwsbrieven. Daarnaast krijgen alle aankomende en vertrekkende gasten aandacht via mailberichten vanuit Mailchimp. Het park wil graag weten of het verblijf is bevallen. Gasten kunnen vanuit de email klikken naar een digitaal enquêteformulier en worden gevraagd een review te plaatsen. Aan de hand van opmerkingen kan de dienstverlening worden bijgesteld.
De Google analytics gegevens worden gebruikt om de site onder de aandacht te brengen van de juiste doelgroepen.