Over mij

Wat kan ik voor je doen?

Passen we bij elkaar

Is dat dan zo belangrijk? Ja. We werken tenslotte samen. Dus ja, dat heb  ik intussen gedaan met meer dan 60 klanten.

Bij Randstad Uitzendbureau heb ik de arbeidsmarkt leren kennen en heel veel geleerd over marketing en communicatie. Maar vooral ook veel geleerd over je boerenverstand. Dit was nog in de tijd dat uitzendkrachten iedere vrijdag hun urenbriefje kwamen inleveren en een praatje kwamen maken.

Intussen werk ik alweer vanaf september 2011 zelfstandig voor opdrachtgevers. Het mooiste vind ik het als klanten blij zijn, aardige kaartjes en emails sturen, mij opgelucht opbellen of heel duidelijk zeggen: wij zijn heel blij met jou!

Maar alleen een website maken en jou ermee laten hannesen is niets voor mij. Ik voer alle technische zaken die erbij komen kijken voor je uit.

Daarnaast zit het werven en behouden van klanten intussen zo in mijn bloed, dat ik het niet kan laten mijn klanten daarin te blijven bijstaan.

Zo is mijn bijnaam ‘Virtueel sid(t)ekick’ ontstaan.

Dat vroegen mijn vader en moeder altijd als eerste aan de klanten die binnenkwamen in onze kruidenierszaak op het Noordereiland in Rotterdam.

Ik begon als CCU-verpleegkundige en werkte in een Zwitserse kliniek. Mensenkennis doe je dan wel op en het klinkt misschien gek, maar in het buitenland leer je vooral veel over je eigen land.

De internationale woonervaring in Brussel en daarna wederom werken in de arbeidsmarktsector brachten mij al weer dichter bij mijn doel. Communicatie en marketing werden steeds meer mijn specialisatie. De tijd van social media deed zijn intrede en ik gaf LinkedIn workshops.

Uit interesse begon ik websites te maken met WordPress. Ik werd  er goed in. Ik vind het vooral interessant om de bezoekers zo snel en handig mogelijk te leiden naar dat stukje van de website waar mijn klant wil dat zij terecht komen.

En hoe weet je dat? Ik zal het je uitleggen als we elkaar spreken.

Dat vroegen mijn vader en moeder altijd als eerste aan de klanten die binnenkwamen in onze kruidenierszaak op het Noordereiland in Rotterdam.

Passen we bij elkaar

Is dat dan zo belangrijk? Ja. We werken tenslotte samen. Dus ja, ik heb ook weleens een klant ontslagen, al is dat maar 1 keer voorgekomen bij mijn groep van intussen meer dan 60 klanten.

Ik begon als CCU-verpleegkundige en werkte in een Zwitserse kliniek. Mensenkennis doe je dan wel op en het klinkt misschien gek, maar in het buitenland leer je vooral veel over je eigen land.

Bij Randstad Uitzendbureau heb ik de arbeidsmarkt leren kennen en heel veel geleerd over marketing en communicatie. Maar vooral ook veel geleerd over je boerenverstand. Dit was nog in de tijd dat uitzendkrachten iedere vrijdag hun urenbriefje kwamen inleveren en een praatje kwamen maken.

De internationale woonervaring in Brussel en daarna wederom werken in de arbeidsmarktsector brachten mij al weer dichter bij mijn doel. Communicatie en marketing werden steeds meer mijn specialisatie. De tijd van social media deed zijn intrede en ik gaf LinkedIn workshops.

Intussen werk ik alweer vanaf september 2011 zelfstandig voor opdrachtgevers. Het mooiste vind ik het als klanten blij zijn, kaartjes sturen, mij opgelucht opbellen of heel duidelijk zeggen: wij zijn heel blij met jou!

Uit interesse begon ik websites te maken met WordPress. Ik werd  er goed in. Ik vind het vooral interessant om de bezoekers zo snel en handig mogelijk te leiden naar dat stukje van de website waar mijn klant wil dat zij terecht komen.

En hoe weet je dat? Ik zal het je uitleggen.

Maar alleen een website maken en jou ermee laten hannesen is niets voor mij. Ik voer alle technische zaken die erbij komen kijken voor je uit.

Daarnaast zit het werven en behouden van klanten intussen zo in mijn bloed, dat ik het niet kan laten mijn klanten daarin te blijven bijstaan.

Zo is mijn bijnaam ‘Virtueel sid(t)ekick’ ontstaan.

8 + 1 =

popup